Yamanikomm deloghni var canım bende. 1 yıl olmadı alalı. Dolce gusto kapsülleriyle çalışıyor. Kapsülleri biraz zor bulunuyor. Ya internetten alacaksın yada migros macro da denk gelirsen. Sütlü olan kahve kutularının içinde kendi süt kapsülleri de var. Öyle çogu makine gibi sütü ısıt ayrı cihazla köpürt falan ugraşmıyorsun. Hepsini tek başına yapıyor. Kahve zaten starbucks pok yesin. O kadar diyorum. Birçok çeşiti var. Nesguik sıcak çikolata tüm espresso latte machiato caramel machiato. Normal latte. Yani kahve çeşitliliği çok. Sadece zor bulunuyor. Onu da arayıp konuştum pandemi den dolayı ihracat sıkıntısı. Geçici bir durum dediler. Kapsülleri markette bulamasam sorun degil internetten de alırım diyorsan benim makineden kesin memnun kalırsın.