Merhaba benim gibi yeni doğum yapmış lohusa hem cinslerime 👋
1 aylık oldu bebişim doğumdan sonra kanamm 2 ya da 3 hafta sürdü ve bitti az önce kan geldiğini fark ettim bu normal bir durum mu çünkü kesildikten sonra hiç gelmemişti. Bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim 😊 🙏