14 aylıkken 10 bucuktu kılosu canım bende merak edıyorum 18 ay asısında ogrenecegız bakalım. Öğün yeme içme konusuyla ilgili bende yazacaktım. Bebegm 7 bucuk 8 de kalkıyor en gec 9 da kahvaltı yapıyor 12de süt içip uyuyor. 2 bucuk 3 de kalkıyor hergun mutlaka corba yaparım ona oglene çorba ıcer 1 saat sonra meyve yer. Arada avur cuburda olabılıyor. 6 bucuk 7 de akşam yemegı bız ne yersek ondan yedırıyorum her gun mutlaka yogurt yedırıyorum 9 da süt içiriyorum yıne ve kapanıs 😃