Masal22 canım ben calpol veriyordum çok ufaktı çünkü başka elimden bir şey gelmiyordu benim oğlum diş kaşıyıcısını bile kullanamıyordu ufacıktı ☺️ Diş kaşıyıcısını buzluğa koyup verebilirsin acısını hafifletir ve calpol ver çok huzursuz olduğu sıralarda bol bol gezdir bizim kucaktan inmiyordu Geçer annesi sabırlı ol İnşAllah tez zamanda atlatırsınız