Betim Sevgili anneler, Kızılay’a kurban bağışı yapmayı planlıyoruz daha önce deneyimleyen var mı ? Şikayet varı okudum kafam karıştı 🤷🏻♀️
Utkucan Betim Ya böyle bir düşünceniz varsa diyanetede sorup smalı bebeklere bağış yapmayı düşünmez misiniz Arel bebek yoğun bakımda destek olsanız lütfen bir düşünün
Betim GoGirl bilgilendirme mesajı alıyor musunuz peki? Kızılay da böyle sorunlar oluyormuş kesilip kesilmediğini bilemiyorlarmış
GoGirl Betim esim ilgileniyor sorayim tam net ama teyzemiz bulundugunuz sehirde kizilayda çalışıyor ust mevkide hic suphe olmasin diyor bagislarken