Merhaba 12 aylık bebeğim var suyu hem bardaktan içiyor ben veriyorum tabi hem de contigonun pipetli bardak var ondan içebiliyor ama akıtıyor bu yüzden hangisini almalıyım ? Nuk un pipetlisini alırsam Pipete alışır normal bardaktan içmez diye korkuyorum ilerde bi de