Nazlliicann Musam çok normal anne sütüne göre mamanın tok tutma süresi daha fazla oluyor sindirimi anne sütüne göre daha yavaş oldugu için. Zaten 1 bucuk aydan sonra falan bebekler kendileri acıktıgını belli ediyorlar