Tecrübeli anneler deneyimlerini paylaşabilir mi? Bebeğim 48 günlük ve doktorun biri laktoz intoleransı öteki kolik bir diğeride süt alerjisi teşhisi koydu. Süt ve süt ürünlerini kestim, yumurta, tavuk, et yemiyorum ama bebegimin ağlamaları zaman zaman yine oluyor. Boylesine kati bir diyette 5.günüm. Belirtilerimiz yüzde ve kolda isilik gibi kizariklik, yeşil kaka ve sürekli gaz sancısı ile birlikte olan ağlama ataklarıydı. Birde kilo almaz deniliyor kızım gayette güzel kilo almıştı, sadece son 5 gündür ben ac olduğum için oda memeyi azalttı ve asıl simdi kilo vermeye başladı. Birde sizlere alerji teşhisi nasıl kondu? Araştırdım yurtdışında süt alerjisi diye bir kavrama dair haber yada makale bulamadım. Daha cok bizim ülkemizde oluyor bu alerji. Acaba gerçekten besin alerjisinden mi kızarıyorlar yoksa ciltlerindeki egzamadan mi? Dahasi bu çoklu besin alerjisi diyeti nasıl açılacak? Hangi kaynaklardan faydalandınız hangi doktorları öneriyorsunuz? Kafamda milyon tane soru var ve hiç iyi değilim 😕