Kızlar benim dişlerim genel olarak sıkıntılı çoğu dolgulu . Yapı gereği tüm kardeşlerim genelde böyle. Üst on dişlerim dolgulu en cok korktuğum bölgeydi ya çekilmek zorunda kalınırsa diye. Ama bu ara o kadar agriyorlar ki elimle çekip koparasım geliyor. Oraya çakma diş vs nasıl olur acaba hic tecrübesi olan var mi? Dişçiden de inanılmaz korkuyorum ya