_Nehirim_ Kızlar napmam lazım bazen masaj yapıyorum ama bazende unuturmuşum zamanla gecermi acaba bide emzirme süreniz nasıl benim kızım 3-4 saat yatıp 1,5 saat emziriyorum 🤔sizce uygunmu bu şekilde hatta bazen fazlalığını ağzından çıkartırmış 🤷🏼♀️
Seyma005 _Nehirim_ iki saatte bir yarım saat emzirmek normal olan, benim de kızımın göğüsleri şişmişti doktor dokunmayın kendiliğinden geçer dedi sonra yavaş yavaş kayboldu zaten
Ocak2021 _Nehirim_ dokunma kesinlikle bu durum zamanla geçer çoğu bebekte olur eğer sen masaj yaparsan enfeksiyon kapar mazallah daha büyük sorun oluşturur ve 3 / 4 saatte uzun bir süre 1. Ayini doldurana kadar 2 saatte bir emzirmen gerekir . Şekeri hızlı düşer .
Laden _Nehirim_ masaj yapmayın, sıkmayın. Doktorlar bunun çok tehlikeli olduğunu söylüyor. Zamanla geçiyor o şişlikler siz müdahale etmeyin. 3-4 saat uzun bir süre. 2 saatte bir emzirin🌺
Nefes42 _Nehirim_ bu arada benım kızımda 9 günlük 3 4 saat kesintisiz uyuyor bir türlü uyandıramıyoruz sizdede öylemi
Nefes42 Göğüslerine masaj yapmayın bizde aynısı oldu doktora sorduk olur öyle sakın masaj yapmayın iltihaplandırrısınız dedi
_Nehirim_ Ocak2021 eskiler hep dermiş göğüsleri şişmemesi için masaj yapın diye 😬🤷🏼♀️O zaman hiç dokunmayım
Laden Nefes42 şekeri düşüyordur. Çenesini ve ayaklarını hafifçe dürtükleyerek uyandırın. 3-4 saat çok uzun bir süre. Ben o zamanlar saat başı yarım saat emziriyordum
_Nehirim_ Nefes42 evet benimde başımda bu 😬🙄ama uyandırmaya çalışsam bile ağzında bekletiyor bu sefer. Memeyi o şekilde de alıştırma K istemiyorum bende kalkınca 2 saat e yakın emzirmeye çalışıyorum
Nefes42 Laden ayaklarına vuruyorum burnuna dokunuyorum ama bana mısın demiyor yarım saat ugrasıyorum valla
Zeyzey2019_ _Nehirim_ meme şişkinliği zamanla geçer. Doktorlar masaj yapılmasını istemiyor. Kendiliğinden geçiyor.
BaranOgur Merhaba Sağlık Ocağındaki Ebeler ; böyle bir durumla karşılaşırsanız dokunmadan buraya getirmelisiniz demişti. Lütfen sizde götürün. Geçmiş olsun. Ayrıca Bebeğiniz 15 günlük olduğu için 2 saat aralığını aşmadan emzirmeniz doğru olan süredir.