xrtalafx Ozgeruya Valla bende 6 aylık ek gıda zamanında aldım ama cok fazla kullanmadım kızım 10 aylık artık ezerek yada hasladıysam verıyorum ben cok gerekli görmedim gerekli görendw vardır saygı duyarım
Ozgeruya basaktpe12 xrtalafx GoGirl 614408eoa peki neyle devam ettiniz benim kızımda bi tik var elinede kolay kolay bişey almiyor ya😔 bende bi elmayı rendeliyorum ama artik gerek görmüyorum rendede istemiyorum zararli diye bastan haşlardım ona devam etcem galiba genede
GoGirl Ozgeruya ben elmayi fln eline verdim 10 aydan snr diger meyveleride Kasar rendeleyecegim zaman ya da mucver yapacagim zaman normal rende kullandim onun disinda ihtiyaç duymadim ezerek yemegi sevmiyordu
xrtalafx Ozgeruya haşlıyorum kahvaltılaeıma katıyorum elıne verıyorum arada pütürlü yapıp bır kac meyve karıstırıp veriypoeum yada püre şeklinde kaşık maması gibi
Ozgeruya GoGirl ya bende kizima veriyorum eline ama almiyor atıyor yere hemen öğürüyo ilk defa bugun elmayi aldi eline bizim alerjimizde var o yuzden pankek vs yapamiyorum
GoGirl Ozgeruya bizimkide basta issirip atiyordu tum ev elmayla doluyodu yurudugu yerler oyle oyle alisti.seftali verebilirsiniz simdi yumusak
Ozgeruya GoGirl şeftali yasak meyve olarak elma armut kayısı karpuz muz yiyoruz şuan. Bazen küçük küçük önüne koyuyorum öyle yiyor ama dilim olarak çok nadir