Kbra3400 Merhaba anneler Eylül’de bebeğim 5 aylık olacak. Emziriyorum sadece anne sütü ile. Size sorum ben işe gidince annem sağdığım sütü biberonla verirse meme reddi yaşar mıyım ne önerirsiniz. Şimdiden üzülüyorum 🥲
Melekkerem Kbra3400 kaşık biberonla verin diyorlar emzirme danışmanları ben işe gittiğimde sürekli gelip emzirdim çok yakındı iş yerim gerek duymadım ama sorduğumda kaşık biberonla ver biberon meme reddine sebep olur demişti
03032020 Zekimurendebizigorecekmi tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mı bende Eylül ayında işe dönüyorum bebeğim 6 aylık olacak
Melekkerem Kbra3400 ben korktum hemen aldım sagmistim da sütümü buzlukta vardı ama gerek duymadık dediğim gibi çok yakın giitim geldim emzirdim. Benim ilk zamanlar biberon verildiği için beni emmiyordu zor bıraktırdm ama her bebek öyle olmuyor yigenim hem emdi hem biberon kullandı.