Zekimurendebizigorecekmi bol bol konuşup renkli, görseli bol yazısı az kitaplar okumak lazım. Ben küçükken oda oda gezdirip her şeyi anlatırdım. Çamaşır makinesi nasıl çalışır, buzdolabı ne işe yarar, şifonyerin içinde ne var gibi aklınıza ne gelirse. Bazen anılarımı falan anlatıyorum hiçbir zaman aman bunu da anlamaz demiyorum. Şimdi zaten kitap okuma düzenimiz oturdu ben okumasam o gidip kitap getiriyor okuyayım diye. Hangisini okuyacağımızı kendisi seçiyor. Gerçekten emek vermek lazım tabi. Bizim evde televizyon yok, asla eline tablet, telefon vermedik. Bilgisayardan bir şey izliyorsak ve dikkatini çekerse hemen kapatırız.