Ahkalbim Kurabiye,kreker,kek, bisküvi tarifi olanlar yaza bilirimi . Hazır alanlarda marka yaza bilirimi .
Yerfistigininannesi Ahkalbim bebe bisküvisi olarak hunnap almıştım eczaneden. krakeril kendim yaptım ama boğdu daha denemedim
GoGirl Ahkalbim 18 aylik ben 1 yasindan sonra verdim atistirmalik humm organik ve hipp elmali ondan öncesinde evde de yapmadim hazirda vermedim
SeverusSnape Ahkalbim Humm markasının atıştırmalıklarından alıyorum. Keçiboynuzlu kurabiyesini çok seviyor kızım.😊
Ahkalbim GoGirl Elinde bişey yemeyi çok seviyor salatalık, şeftali , kayısı ,muz gibi yiyecekler istiyor sürekli eline alıp kendi yiyecek süreklilik meyve olsun istemiyorum günde 2 defa da böyle bisküvi gibi şeyler vermek istiyorum.