Bebeğim 16 aylık. Aslında tam blw olarak başlamamıştık ek gıdaya hem ben yediriyordum hem kendi eliyle yiyordu zamanla kaşık ve çatalda kullanmayı öğrendi lakin şöyle bir sorun var ki ortalık inanılmaz dağılıyor yemek yedirirken :( kendi yemek istiyor,dağıtıyor mıncıklıyor atıyor vs ben de kaşıkla çatallla o ara yediriyorum kendi de atıyor ağzına arada yiyor. Ama yemek sonrası ortalığı bir görseniz savaş alanı. Yemek yedirmek tam bir savaş. Toplaması ayrı savaş. Yemek yedirirken sinirlenmiyorum ama toplamak çok yordu gerçekten ne zaman biter bu dağıtma işi:( siz nasıl yapıyorsunuz dağıtmaması için😬 başka evde yemek yedirmeye utanıyorum vallahi