etipuf o düşünce ve duygu bendede mevcut .. bizde zor zamanlar geçirdik oğlumla , destekçi kimseler yoktu . Ve herşey bana bakıyordu . İlk çocuğum , 25 yaşındayım . Ağlama krizleri bunalımlar ve ölü gibi hissetmeler el ayak titremesi .. ve daha nicesi .. yazıyorum çünkü ne Zaman geçtiğim yollardan geçen birini görsem motive etmek istiyorum, hiç geçmeyecek sandım , bu durumlar hiç bitmeyecek ., ama geçiyormuş bitiyormuş en iyi ilaçta zamanmış .. pes etme salma kendini güçlü ol ,