heyymomm bizim sıkıntımız yok ya ben zorlamiyorum oyle çünkü gece uykusuna geçince bir uyuyor ertesi gün öğlene kadar 2 3 oluyor uyanması sadece uykuda emmeye kalkiyor o ara o kadar güne başladıktan sonra da bir , bir buçuk saat arayla ayakta kalıp uyuyor geceye kadar boyle devam ediyor o yüzden zorluk çekmiyorum daha küçük benim bebis uyku eğitimi için 3 bucuk ayligiz 😂 yani anlicagin benim bebek paso uyuyor 😂😂