Nesse yanlış yazmışım sağ göğsümdeki süt çok azaldı neredeyse gelmiyo. Bebeğim çok çılgın emmeyeebalanılto. Bugün doktora sordum ya tazyikll geliyordur ya da az dedi. Zaten azlığından şüphe ediyordum tazyikli hiç değil bugün yine çılgın emince sağ tarafı soka aldım düzeldi. Ve sağı şıktım süt gelmedi