Momofaboy canım ben seelpy avantaj paketini kullandım içinde 1 numara 2 numara bebek bezi 1 er paket vardi alt açma örtüsü ve bebek bezleri vardı fakat seelpy bebegimi pisik yaptı hemde iki defa denedim. Pisik olduğunu görünce tekrar primaya döndüm çocuğun poposu düzeldi yine seelpy deniyim dedim ikinci defa yine pisik yaptı cok sık bez degisirim islak mendil kullanmam ve bebeğim sadece Anne sütü alıyor bunlara rağmen pisik oldu o yüzden bezden olduğunu anladım primayla pisigi gecirdim şimdi ebebegin markasi olan baby me kullanıyorum