ANNEBALIIII Hygge emzirme döneminde vazelin kullanımı herhangi bir sıkıntı yaratır mı? Hamileyken dr önermemişti mesela
Hygge ANNEBALIIII Bir bilgim yok kuzum, hindistan cevizi yağı sürebilirsin ama sanırım, hamileyken çatlak için göbeğe sürülebiliyor, emzirme döneminde de sıkıntı olmuyordur bence
Mth ANNEBALIIII bende geçen hafta böyle hissediyordum. Önce kuaföre gittim saçımı kestirdim. Cilt bakımına gittim. Sonra diş taşı temizliği yaptırdım. Hergün de yürüşeye başladım. Zayıflayınca bakımım tamamlanıcak 😂
Ayca2021 ANNEBALIIII 2.5 ay sonra ise donuyorum planim degismek bi degisim lazim bana cok sikildim 1 yildan fazla oldu ne sac boyadik ne mkyaj degisim sart!
Lidya-t Sefalarlahayat Evet tüm seri Serum ve leke giderici,yüz temizleme jelini sürekli kullanıyorum .
Lidya-t Sefalarlahayat Valla çok memnun kalan varmış bende bir deneyim d diye aldım gerçekten de çok işe yarıyormuş güneş lekesi , doğum lekesi hepsi gitti gözenekleri küçülttü renk eşitsizliğim vardı onu da çözdü farkı görünce ikinciyi sipariş verdim devam ederim hep . 😊