Merhabalar ikinci ayda kalça ultrasonuna gittik tam oturmamış sağ ve sol üçüncü ayda tekrar bakalım dediler bugün üçüncü ayımız girdik doktora gittik tekrar sağ tarafta sorun yok ama sol taraf biraz sıkıntılı dedi uzman ortapediye gidin dedi bu durumu yaşayan var mı başka bir doktor da bir sıkıntı görünmüyor dedi kararsız kaldım. Böyle bi durumu yaşayan var mı 😔