biranneikikedi 18 martta sezaryenle bebeğimi dünyaya getirdim. 19 haziranda ilk kanamamı yaşadım 2 gün lohusa kanı gibi oldu bitti. Bugün de kanama tekrar başladı. Düzensizlik yaşayan oldu mu? Bu kadar erken olunca kafam karıştı acaba doktora görünsem mi?