kızlar 3ay 21 günlük bbeğim var erken doğum iki buçuk aylık sayılıyor doktor muayenede nöbetten şüphelendi beyin ultrason eeg çekildi iki kere temiz çıktı emar çektiremedm ilsçlı olmasına rağmen iki kere uyandı kendini kasıyo bi anda ağlarken daha çok oldu napmam lazım canım çok sıkkın var mı başına gelen iki kere çok kötü yaptı ama şimdi yok on gün oluyo temiz çıkınca bişeyde vermedi doktor profa götürcem bekliyorum hrr şeyi normal gülüyo oynuyo takip ediyo sadece arada bi dalıyo bu da nöbet belirtisş oluyomuş acaba başka bişey olsmaz mı