Kızlar oğlum 5 ay 9 günlük. Doktor tavsiyesi ile tadımlara başladık, yoğurt verdim sevmedi (galiba keçi yoğurdu diye). Dün bi yemek kaşığına yakın yedi ama sonra kustu. Neyse bugün kabak verdim bi çay kaşığı yedi ve sonra emzirdim kustu. Bu arada her gıdayı 3 gün kuralı ile veriyorum.
Kusma alerji olmasının göstergesi olabilir mi? Ya da kabağa-yoğurda alerjisi olduğunu nasıl anlarım. Benim bebe zaten hep kusuklu zaten ama biraz azalmıştı. Ya da ek gıdadan dolayı sizinkiler de kustu mu ?