Kızım 15 aylık olacak haftaya inşallah. 15-20 kelimesi var çok şükür dil gelişimi iyi ama anne demiyor 🤦♀️ o kadar kelimeyi söyleyip anne dememesi beni çok üzüyor. Beni sevmiyor mu acaba diyorum ama gün içinde bana çok düşkün anlamıyorum. Neden olabilir fikri olan var mı?