Kızlar bebeğim sadece anne sütü alıyor yani gün içerisinde 2-3 saate bir 5-7 dk arası emiyor tabi çoğu zaman 7 dk ya bulmuyor da sizce az mı kilo alımı gayet iyi hatta 1 ay önde gidiyor bazen de sütüm tazyikli geliyor bunu da görüyorum böyle olan var mı normal mi acaba