Hmyramom Sevvalim benim kızım yaşına girecek 8buçuk kilo 😄😄 7 kilo çok çok iyi yani ek gıdaya başladıysanız zamanla alır kilo sağlığı iyi olsun kilosu iyi
Emirin_Annesiii Sevvalim bebekler 6. Ayına girdiğinde doğum kilosunun 2 katı olması gerekir. Sizinkinin kilosu gayet iyi ☺️
akidesekerii Sevvalim Benim kızım da 6. Ay aşısında 6.900 gramdi. Gayet normal bence zaten az olsa doktor veya ebe biri söylerdi.