Fatmaaydn Merhaba anneler oğlum 3.5 aylık öksürüyor hapşırıyor dün doktora götürdüm hafif soğuk algınlığı var dedi. Surup verdi Birde ıhlamur içir dedi çok öksürüyor çok üzülüyorum başka yapabileceğim bişey varmı tecrübeli anneler den bilgi almak istiyorum