Ozge5555 yeter canım benim oğlum hiç emmedi zaten sütüm olmadı. Bize doktorumuz siz aç olduğu için ağlıyor doymuyor sanarsınıx belki ama o gazdan dolayı kendini sakinlrştirmek için sürekli emmek veya mama içmek ister bu seferde sindiremeyip daha fazla gazı olur demişti. O yüzden 60 cc yap 2-3 saatte