8 buçuk aylık oldu ne versem beğenmiyor itiyor kendini kusturmaya çalışıyor. Ne yaparsam yapayım yemiyor en son mama veriyorum malasef. Yoğurtla yedirmeyi denedim bı sure yedi sonra onuda reddetti. Şaşırdım kaldım ne yapmam gerekiyor ne püre yiyor nede pütürlü 😔