Rmyskzy Selamlar sezaryen doğum yaptım 2 aylık anneyim fakat sol kalça kemiğimden ayak bileğime kadar ciddi bir kemik ağrım var yaşayan oldu mu normal mi kızlar? Spinal anestezi oldum
Kubra4745 Rmyskzy ben normal doğum yaptım aynı dediğinizi yaşadım kendiliğinden geçiyor ama 1 ay sürdü yürüyemiyordum çok farklı kalçan çıkmış gibi bir ağrı
Kubra4745 Rmyskzy bende çok korktum geçmez kötü bir şey mi var dedim emzirdiğim için doktora gitmeye de korktum belimden vuruyor o ağrı çünkü temeli belde olduğunu hissediyorum çünkü belim ağrıyır sizinde öyledir belden vuruyordur fıtık olursada kalçaya vurur