Crnuraz2021 ben ilk 1 ay sağarak verdim, ilk gun kilo kaybı fazla olduğu için mama başlamışlardı. Daha sonra biberona alıştı, memeyi tutmadı. O Donem çok daha az süt çıkıyordu 30 40 cc toplam, 1 ay sonra sarılık riski kalmayınca ben biberonu bıraktırmak için memeye zorladım. Kendini geri atıp istemiyordu benimki de, az geldiği için. Eds yöntemini araştırın o şekilde memeyi tutmaya alıştırdım. Şimdi emiyor 4 aydır, biberon çok çok nadir veriyorum. Emdikçe artıyor süt, eds de güzel bir yöntem. Şuan da toplam 80 cc falan çıkıyor evet ama bebek emdiginde sağdığımdan farklı oluyor, süt inişi oluyor emdikçe.