mavisimmm20 BabyPlus silikon sıkma mama kaşığı 2 ay kullanıldı sonrasında kızım elimden alıp kendi yemek istediği için kullanamamaya başladım o yüzden satiyorum 70₺ kargo alıcıya aittir ilgilenen olursa buyrun https://resimyukle.org/i/XqPTy
Birkucukeylulmeselesi mavisimmm20 yanlış anlamayın ama e bebekte sıfırı 70₺ sizinki hem kullanılmış hem de kargo karşıya diyorsunuz böyle şeyleri ikinci el almayı düşününce sıfırından ucuz olsa diye bakıyoruz zaten fikrimi belirtmek istedim 😊
mavisimmm20 Birkucukeylulmeselesi size bişey dediğim yok zaten ebebekten almışım gibi muamele yapılıyor trendyoldan almıştım oldukça pahalı orası ebebekte görseydim zaten ordan alırdım
Zeynepazram mavisimmm20 100 tl ye farklı marka alsaydınız belki dediginiz olurdu ama baby plus zaten e bebek markası