Merhaba 2 ay önce doğum yaptım lohusalığın son günleri sarı kokulu akıntı oldu arkasından da 40 gün bittiği halde kanama devam etti sonrasında doktorumu aradım fitl verdi fitili kullan dedi ama kanama devam ediyor kahverengili kırmızılı bi kanama sezaryen olup böyle bi durum yaşayan var mı benim gibi fitili de düzgün kullanamıyorum çocuk durmadığı için enfeksiyon mu yoksa bu fitilin içi temizlediğine dair bişey mi :(