5 aylık kızım dün 2 rota ve nimenrix 1. doz aşımızı olduk. akşam yatmaya yakın hafif ateş var diye ateş düşürücü verdim. gece uyumayınca ateşlendiğini gördüm.2-3 gündür de öksürüyordu.hepsi ürt üate geldi. bende dün kendimi ağır hissediyordum bende soğuk algınlığı geçiriyorum şimdi.ılık suya sokuyorum 4-5 saatte ateş düşürücü veriyorum. ne zaman geçecek bu ateş.çok üzülüyorum haline.zıbınla yatırıyorum üstünü örtmüyorum.aşı mı soğuk algınlığı mı ateş yaptı bilmiyorum 😢