ozgesahiiin mama ile beslenmiyorsa ve doktorunuz demediyse 6.aydan once baslamamalisiniz ayrica meyve ile basladiginizda bebekte sebze reddi oluyor meyvebin tadi daha guzel geldigi icin ek gida sureciniz sorunlu gecer. Son olarak tadim dahi olsa doktor kontrolunde olmadikca ileride cocugunuzda erken donem denemeleriniz mide sorunlari, kabizlik, reflu gibi hastaliklarin temelini olusturuyor. O yuzden mutlaka doktor kontrolunde ve zamaninda basanmasi onemli.