Burcubuglem2 Kizlar merhaba,bebişim (kız) 6 aylık saçları cikmiyor hic siz kestirdiniz mi naptınız bazıları kazit diyor bazıları elleme diyor napmaliyim
zhrayca2001 Burcubuglem2 benim yiğeniminde yoktu kazıttırdılar yine olmamıştı sonra yılan yağı ve badem yağını karıştırmış başına uygulamıştı şimdi baya gür saçları uzadı hatta yeni görüntülü konuştuk uzamıştı bağlamış iki yerden pek şirin olmuş 😇 tabi tercih meleseli illa bişey uygulamak istiyosan araştırarak uygulayabilirsin ama daha sonradan da çıkabilir saçları bebeğinizin ben olsam beklerdim sanırım biraz daha😇
[silindi] Burcubuglem2 Hiç ellemedim sacları yoktu bebegimin ama zamanla çıktı yavaş yavaç ellemeyin derim
Gorkeminannesiii Burcubuglem2 ay hiç elleme erkekler neysede kızların saçını sıfıra vuranları hiç anlamıyorum çıkar zamanla
boncukhaniminannesi Burcubuglem2 banada çok kazit dediler kızım 15 aylık baya sarı cikanlarda sap sari anca yakından gözüküyor uzaktan kel gibi 😂 şükür çok küçük te olsa toplanıyor oda zar zor bekledim kıyamadım doktorum dokunma kazitirsan çok kaşınır gelenlerde çok sert olur dedi bekliyorum bende 😂
bidibidibidi Burcubuglem2 benim bebeğim herseyse 10 aylık. Saçları yanlardan döküldü ve saç rengi bal rengi gibi. Saçları ince telli. Uzaktan kel gibi görünüyor ama alakası yok. Saçları uzadı ama rengi ve inceliğinden belli olmuyor
Kubra5657 Burcubuglem2 kazıtınca çıkar diyenlere asla insnmıyorum canım çünkü benim kızımdada öyle oldu 1 yaşından sonra bukle bukle sacları çıktı kazıtmadım kazıtanlarıda gördüm hiç bi şey farketmiyor canım sadece çıkan saç sertleşiyo
Evrim1906 Burcubuglem2 oğlumun saçları az ve ince telliydi 4 aylıkken kazıttım şimdi hem gür hemde kalınlaştı bence kestir
deniz_s saclari su an bizimkinin dokuluyo ama hepsinin dokulmesi mi gerekiyo yenisinin cikmasi icin ben de bunu çok merak ediyorum