OzgeOzkan size ulaşabileceğim bir numara var mı diye sormuştum ilk gittiğimde, masanın üstünde duran kartvizitini vermişti burdan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz demişti
birde kızım fıtık ameliyatı olmuştu 27 günlükken, her gittiğimizde hala fıtık bölgesini kontrol eder muayenesini beğeniyorum memnunum o yüzden persentil tablosundan kilosunu boyunu baş çevresini vs. hesaplayıp çıktı olarak ekstra veriyor