Merhaba arkadaşlar daha onceki postta bebeğimin fotoğrafını paylaşmıştım lekeler var diye o gece acile gittik ve uyuz olduğunu öğrendim bendede kaşıntı vardı bende uyuzmuşum doktor metrin diye bir krem verdi evdeki herkez tedavi olacakmış bugün büyük oğlumda kaşınmaya başladı oda 3 buçuk yaşında dün akşam başladık kremi sürdük sabah duş alıp temiz kiyafetler giyildi sabahtan beri çamaşır yıka as ütüle mafvoldum başına gelen var mı nasıl çözüm buldu yaşayan varsa 😒😒 netten biraz araştırdım ama kwelleda ve metrin gbi kremler bir işe yaramamış kimsede bizede metrin verdi bu kadar uğrasa bı işe yaramazsa Cok üzülürüm lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi