zeynom16 meme terbiyesi denilen şey süt üretimi ilk dogumda ve takip eden aylarda bebegin talebinden fazlaca üretilip daha sonra ayları büyüyüp arz-talep dengesinin kurulmasıdır. Sütünüz azalmıyordur, dolgunluk hissi süt kanallarınız yeni dogumda darken emzirmeler arttıkca genişler ve daha cok süt üretilir bebek de büyüdüğü için böylece o dolgunluk hissi kolay kolay olusmaz. Halk arasında meme terbiyesi olmus deniliyor. her emzirme sonrasında elle veya makine ile iki memeyi de tam bosaltırsanız yeni talep dengesi yaratılmıs olur, bebek emdiği sürece beyin sut uretir.