gul-33 normal doğum. Cok güzel ama ağrın sızın bitince ozaman rahatlıyosun ve ben ağrım varken bile bağdaş kurup oturuyosum ama sen çok dikkat et benim hatam su oldu dikişlerin yeni ve ben hemen ayaklandım iş güç hele bebek ağlayınca panik oluyosun hızlı kalkıp oturuyosum
Sen oturp kalkınca dikkatli yavaş ol ve çok ayakta kalma dikişin üstüne değil diğer kalcanın üstüne otur daha rahat toparlarsın benım 2. Haftada ağrılarım bitmişti