Kızlar merhaba. Bursada yaşıyorum buzlukta sütlerim var fakat bebeğim asla biberondan emmiyor. Biraz daha büyüdüğünde tekrar deneyeceğim biberonu ama o zamana kadar anne sütüne ihtiyacı olan kardesimiz varsa seve seve ulaştırabilirim 🙏 hatta sağıp taze taze de paylaşabilirim sütümü. Ihtiyacı olan varsa buraya yazabilir 😊