Mugerrr merhaba , korkutmak istemem ama kuzenim epilepsi. Onda da soyledikleriniz oluyor , ama o büyük , bebeklerde de aynı tepkiler vardır muhtemelen ama bunun için yapacak pek bir şey yok sanırım , o an sadece kafasını ve dilini kontrol altında tutun . İlerde ilaç kullanımı ile düzene girer inşallah