Noblemom Kızlar merhaba biz mama kullandığımız için 5,5 aylık ek gıdaya başladık bu bir haftadır bebeğim yoğurt meyve dışında asla çorba falan içmiyor ne yapacağımı şaşırdım dişleri çıktı iki tane önerniz var mı 😞
ikizbabymom Noblemom ilk bir yıl ana öğün anne sütü ya da formül mamadır zaten zamanla alışır blw deneyebilirsin,çok ısrarcı olma içmesi için bi kaç gün sonra tekrar dene
ikizbabymom Noblemom ilk olarak meyve verin isterseniz filede ya da atıyorum pankek yapıp yutabileceği büyüklükte parça koparıp verin