1prens1prensess Msrygz hiçbir gaz damlası yaramadı bizde tavana asılan hamaklar da çok rahatladı onuda geç keşfettim😂2 ay sabah akşam katılırsacına ağlama halindeydi birtek ayetel kurside susuyordu hamağa koyunca şimdi çok şükür 4 aylık olucak 4 gün sonra yaklaşık 1aydır çok rahatız neyde rahat edeceğini bulana kadar canım çıkmıştı ama ılık suyla duşta oyalamamı dersiniz bebek arabasıyla saatlerce gezdirmek mi kucakta zıpzıp halinde evi dörtt dönmekmi birde mesela bugün banyoda rahatladı sustu ertesi gün asla aynı şekilde susmuyordu sürekli yeni şeyler bulmak zorunda kalıyordum bir kere sustuğu şeylerde birdaha imkansızdı gerçekten çok sabır gerektiren birşey
Mervemerve1 Bizimde ilk 3 ay kolikti çok şükür geçti ama çok zordu,saç kurutma mak. sesi,dışarda bebek arabasıyla gezdirme,bide ben e bebekten hamak almıştım onda sallıyordum rahatlıyordu bide sab simplex gaz damlası kullanıyordum ve bol bol masaj ve sıcak duş