Merhaba.Arkafaşım için soruyorum.İst avrupa yakası nisa hastanesinde yaptıracaktı.Fiyagı 680 olmuş.15 gün önce 610 du parasına tamam dediler ama içeri eşini almıyorlar.Muaynelerede almıyorlar.Ben orda doğum yaptım 2019 kasımda alınıyordu.Tamam pandemi ama artık normalleşmeye geçtik kı 5 aylık eşi hiç göremedi.Varmı bildiğiniz eşiyle girebileceği hastane.