Merhaba doğum yapalı 32 gün oldu. Hala göbeğim duruyor ve bacaklarım göbeğim sarkmış gibi böyle sallanıyor. Ve her yer çatlak rengi mora dönüştü. Bu göbekten sarkmadan çatlaklardan kurtulmanın yolu varmı. YouTube de izlediğiniz egzeriszler varmı korse kullanan varmi ise yarıyor mu