Arkadaşlar ikili tarama için gttim bugün doktora doktorum bebeğimin ense kalınlığında artış gördü bide bebeğimin karnında fıtık olduğunu söyledi karnın da şişlik varmış aldırmamı söyledi çok kötüyüm ne olur yardım edin böyle bir durumla karşılaştınız mı bu arada 11 haftalık hamileyim