tubaelif Nesli_1 canım 3900 doğdu. 8300 şuan ama 25 aylık kızım var benimkileri mama baya şişiriyo normal seviyede iseler bile genetik bence kilo almaya meyiliyiz
Ohaezgi Deryadila25 valla ben veriyorum yiyo gayet seviyo. Ben çok öyle ay ya 6. Ayı beklemem lazım önce püreyle 3 gün kuralı uygulamam lazım diyenlerden değilim maalesef 😂
Ohaezgi Humeyra6554 8 kilo baya tombik evet kolunda taam 4 boğum var kızımın 😂annem yavrum benim ya napıyım canı sağolsun sonra emeklemeye başlayınca verir😂
arkeologolcam Nesli_1 İlk zamanlar tabiki mama ağırlıklı gidiyoduk ama şimdi sabah kalkınca öğleden sonra uykudan kalkınca bide gece uykuya geçerken veriyorum