Deryadila25 Şuanda bebeğim 6,5 aylık doğduğundan beri meme ve mama şeklinde gidiyorduk. 3 ay emdi sadece 3,5 aydır haftada 1 kg mama yiyor. Yani ayda 4 kg mama alıyorum. Ek gıdaya da başladık ama tabi tadım aşamasında olduğumuz için ağırlık mamada.. maddi açıdan yıpratıcı olsa da maalesef evladımızın sağlığı ve gelişimi için almak zorundayız.